L’Associació ARAPDIS va assistir com a entitat convidada a l’acte commemoratiu del 25è aniversari de la Fundación INCYDE, que va tenir lloc al prestigiós Teatro Real de Madrid. La trobada va servir per posar en valor un quart de segle de trajectòria dedicada a fomentar l’esperit empresarial en aliança amb milers d’emprenedors, Cambres de Comerç, empreses i institucions compromeses amb el desenvolupament econòmic.

Durant la jornada, es va reflexionar de manera conjunta sobre el camí recorregut i els grans reptes que definiran el futur del teixit empresarial, estructurats entorn de la innovació, la digitalització, la competitivitat i, de manera molt especial, l’impacte social de l’emprenedoria.

L’esdeveniment va comptar amb una significació molt especial per a la nostra entitat, ja que José Luis Bonet, president de la Fundación INCYDE, és alhora el President d’Honor d’ARAPDIS. En el seu discurs plenari, Bonet va subratllar la dimensió humana i comunitària de l’activitat empresarial:

«Al llarg d’aquests 25 anys hem comprovat que l’emprenedoria no és únicament una via per crear empreses. És també una eina de transformació econòmica i social. Allà on sorgeixen noves iniciatives empresarials, apareixen oportunitats, ocupació, innovació i capacitat per fixar talent al territori.»

Des d’ARAPDIS, entitat que actualment promou nous horitzons d’inclusió i emprenedoria social a través de projectes com el futur Observatori OIQU, volem felicitar la Fundación INCYDE per aquest aniversari tan assenyalat i agrair de cor la seva invitació. Compartim plenament la visió de crear oportunitats que transformin la societat i continuarem treballant plegats per un ecosistema emprenedor més divers i accessible per a tothom.